Lol same

Lol same

prettynymph:

Sea world should be wiped the fuck out

prettynymph:

Sea world should be wiped the fuck out

peruvian-diego:

OK

peruvian-diego:

OK

Take a trip ☽ ☾

Take a trip ☽ ☾

:)

:)

aureat:

"my parents warned me about the drugs in the streets but never the ones with hazel eyes and a heartbeat"

aureat:

"my parents warned me about the drugs in the streets but never the ones with hazel eyes and a heartbeat"

scream96:

evvvv-erything:

wutangwookie:

yourganjaguru:

jinxinator:

420 celebrations went down between 12 p.m. and 6 p.m. on APRIL 20, 2014 at Yonge-Dundas Square in Toronto, Canada. A peaceful smoke-filled affair, the place was a veritable hotbox when 4:20 p.m. rolled around.
Posted by DEREK FLACK

Meanwhile, in Canada….

beautiful


holy fuck actually

wow

scream96:

evvvv-erything:

wutangwookie:

yourganjaguru:

jinxinator:

420 celebrations went down between 12 p.m. and 6 p.m. on APRIL 20, 2014 at Yonge-Dundas Square in Toronto, Canada. A peaceful smoke-filled affair, the place was a veritable hotbox when 4:20 p.m. rolled around.

Posted by DEREK FLACK

Meanwhile, in Canada….

beautiful

holy fuck actually

wow

Take a trip ☽ ☾

Take a trip ☽ ☾

Anonymous asked: Oh! One more thing! How tf are you supposed to eat a guy out? I mean he alway enjoys it but I feel like I'm not doing much. Plus his ass is super huge so it's kinda hard to ya know... Get my face there. Any position/technique advice?

Lol all I’m gonna say is spread the cheeks and flick your tongue

Posted: 17 hours ago

I am now a sex advice blog lol

Posted: 18 hours ago
Anonymous asked: Okay well I have been dating my bf for over 2 years (I'm a girl) and he told me he likes ass play. I am pretty adventurous so I didn't really hesitate. I've like fingered him and stuff and he wants me to use a dildo on him but every time I try he says it hurts. Idk what I'm doing wrong. I always make sure he's not dry and properly warmed up. Can you give me some pointers? Haha...

Lol well first off that’s fucking awesome that you’re a girl who fingers with her boyfriends asshole

Second off its just something you have to get used to. It hurts at first but gets easier the more you do it and the more lube you guys use :)

Posted: 18 hours ago
Take a trip ☽ ☾

Take a trip ☽ ☾

rave-republic:

Ultra Music Festival 2014 | Calder Wilson

rave-republic:

Ultra Music Festival 2014 | Calder Wilson
Take a trip ☽ ☾

Take a trip ☽ ☾

No problem

No problem

Credit